Lørdag d. 16. maj var der fællesarbejde i grundejerforeningen – Og heldigvid var der mange grundejere og bådejere som mødte op.
Der var en liste med gode ting, som trængte til at blive ordnet – Den hang på skurdøren:
- Renovere hastighedsskilte på Harebakkevej,
- Rense stranden og sprede nyt sand
- Samle borde/bænke
- Bortskaffe affald fra havnen
- Tjekke afløb ved vejene
- Rensning/maling af bænke/borde
- Skifte flag på molen
- Soignere ved blå hus, container og sydmolen
Det var en god dag og mange ting blev ordnet og stranden er klar. Tak til alle som hjalp.









