Der bliver Sankt Hans bål den 23/6-26 som altid på engen ved havnen i Sønderby.
Det er blevet besluttet at vi fra den 1. juni, som i tidligere år, kan køre tørt haveaffald ned på engen lægge det til Sankt Hans bålet.
Pas på fårene når du kører haveaffald ind og husk at der ikke må være græs og friske blade i dit haveaffald.
Sankt Hans Aften tirsdag den 23. juni bliver grillen tændt kl. 18 til medbragt mad. Bålet tændes kl. 21.
Vi ses til en hyggelig aften.
