Indvielse af det “nye” gadekær i Sønderby

af | 11. maj, 2026

Kære medlemmer af Harebakkegårdens Grundejerforening,
Det vil glæde Sønderby Bylaug og Gadekærets venner, at invitere jer alle til indvielsesfest, da projektet ”Det gode liv på ”Den Runde ”, nu er endelig færdigt.
Fredag den 22. maj kl, 15.00 mødes vi på ”Den Runde” til en velkomstdrink.
Dagen starter med taler:
Tommy byder velkommen
Thomas Gottlieb fortæller lidt om projektet
Borgmester Anne Sofie Uhrskov vil officinelt erklære
”Den Runde” genåbnet og klippe snoren.
Herefter serveres en menu som er helt særligt sammensat til denne særlige dag. Til menuen serveres 1 øl/ vand eller 1 glas vin.
Efter menuen serveres der kaffe og kage.
Herefter kan der købe øl, vand og vin af Sønderby Bylaug til rimelige priser.
Vi håber at se alle til en festlig dag.
Man møder bare op, og så krydser vi fingre for, at der er mad nok til alle. Derfor er arrangementet også kun for beboere og sommerhusejere i Sønderby eller tidligere beboere, der er medlemmer af Bylauget.
På gensyn
Sønderby Bylaug og Gadekærets Venner