Igen i år troppede raske mænd fra bylauget op for at sætte badebroen i vandet ved Sønderby havn.
De knoklede på med hjælp fra en traktor og godt samarbejde.
Så nu skal temperaturen bare stige og solen skinne, så vil det myldre med badende.
Tak til Sønderby Bylaug.








